Přepnout na českou verzi

Doprava a platba

Spôsob dodania a ceny za dopravu

V prípade, že nie je stanovené inak, tovar v rámci Slovenskej republiky expedujeme kuriérskou službou.

GLS balík do ruky

Doručenie na súkromnú adresu.

  • Maximálny rozmer zásielky 200x60x80 cm.
  • Maximálna hmotnosť zásielky 31,5 kg
  • Pri objednávke do 100,- €          6,2 €
  • Pri objednávke nad 100,- €         zadarmo 

GLS ParcelShop

Doručenie na výdajné miesto PPL, ktoré si zákazník sám zvolí.

  • Maximálny rozmer zásielky 100x60x60 cm.
  • Maximálna hmotnosť zásielky 20 kg

Príde vám SMS a e-mail, kde budete informovaní o tom, kde je zásielka uložená, v akých časoch je možné ju vyzdvihnúť a PIN pre vyzdvihnutie. Vyzdvihnite do 7 dní od obdržania SMS/e-mailu.

  • Pri objednávke do 100,-  €               4 €
  • Pri objednávke nad 100,- €         zadarmo 

GLS ParcelBOX

 !!!Pozor!!! Len 2 dni na vyzdvihnutie!

Doručenie na výdajné miesto GLS BOX, ktoré si zákazník sám zvolí.

  •  Maximálny rozmer zásielky: 55x43x43 cm
  • Maximálna hmotnosť zásielky: 20 kg

Dostanete SMS a e-mail,  kde budete informovaní o tom, kde je zásielka uložená, v akých časoch je možné ju vyzdvihnúť a tiež PIN kód na vyzdvihnutie.

  • Pri objednávke do 100,-  €               4 €
  • Pri objednávke nad 100,- €         zadarmo 

Na vyzdvihnutie sú iba 2 kalendárne dni od obdržania SMS/e-mailu.

Balné

  • ZADARMO
  • Náklady na balenie tovaru hradíme pri každej objednávke za vás.

Spôsoby platby

1. Na dobierku                              2 €

  • Platba za balík prebieha až pri doručení vami objednanej zásielky.
  • Dobierku platíte v hotovosti pri doručení tovaru kuriérom.

2. Bankový prevod                 zadarmo

  • Po prijatí objednávky Vám zašleme e-mail s platobnými údajmi, na základe ktorých vopred uhradíte príslušnú čiastku bezhotovostne - bankovým prevodom na náš účet.

3. GoPay - platobnou kartou                 zadarmo

Problém s doručovaním? 

    Ak Vám zásielka nebola doručená, alebo sa vyskytol pri jej doručovaní problém
    (nekompletná/poškodená zásielka, tovar nezodpovedá vytvorenej objednávke), obráťte sa, prosím na náš zákaznícky servis na tel.č. 725 859 205, alebo nás kontaktujte e-mailom na info@valknut.sk.