Přepnout na českou verzi

Aminokyselina 100% L-Arginín VALKNUT 240 kapsúl bez príchuti

Kód: VAL029
3 hodnotenia
Značka: Valknut
€10,79 –23 %
100L arginín 240cps
€10,79 –23 % €8,29
Skladom
  • Prekurzor oxidu dusnatého (NO) "pump effec"
  • Môže pomôcť prekrviť svaly.
  • Rýchla stráviteľnosť a vstrebávanie.
  • Bez pridaných látok alebo GMO.

Detailné informácie

Podrobný popis

L-arginín HCI (monohydrochlorid)

Je to jeden z obľúbených fitness produktov. Semiesenciálna aminokyselina L-arginín má najvyšší obsah dusíka z celého spektra aminokyselín a je dôležitou zložkou komplexných bielkovín. Významne sa podieľa na syntéze bielkovín, ktoré sú základnými stavebnými prvkami svalov.

#ShowMore#

Výhody L-arginínu

Arginín je pre ľudský organizmus veľmi dôležitá aminokyselina, najmä v období rastu. Arginín pomáha privádzať živiny a kyslík do tkanív, svalov a kĺbov, pretože účinne zlepšuje prietok krvi. To znamená, že si môžete vychutnať náročný kondičný tréning na maximum a s menšou bolesťou.

  • Podieľa sa na tvorbe bielkovín v tele.
    (Bielkoviny prispievajú k rastu svalovej hmoty.)
  • Prekurzor oxidu dusnatého.
  • Rýchla stráviteľnosť a vstrebávanie.
  • Bez pridaných látok alebo GMO
  • Zvyšuje hladinu NO "pump effec".

Kedy užívať L-arginín

Dodatočná suplementácia L-arginínom je obzvlášť užitočná v období rastu a zvýšenej námahy. Oxid dusnatý sa v ľudskom tele tvorí predovšetkým z arginínu, dostatočné množstvo oxidu dusnatého zlepšuje priechodnosť ciev, čo využijete najmä počas náročného silového tréningu. Prietok krvi neznamená len príjemný pocit napumpovania svalov počas tréningu. Svalové vlákna, ktoré sú prekrvené a napumpované, dostávajú do krvného obehu dôležité živiny, ktoré pomáhajú svalu regenerovať, rásť a posilňovať sa. Samozrejme, ak máte kvalitnú stravu.

  • počas intenzívneho tréningu,
  • pri zvýšenej fyzickej námahe,
  • ako súčasť predtréningovej suplementácie,

Pre koho je vhodný

Arginín býva súčasťou väčšiny predtréningových produktov.

  • pre športovcov,
    (najmä v silových športoch)
  • Pre aktívnych ľudí.
Obsah arginínu v potravinách
Potraviny 100 g Arginín
Bravčové mäso 4841 mg
Vaječný bielok 4813 mg
Tekvicové semienka 4033 mg
Treska 3759 mg
Sója 3153 mg
Arašidy 3349 mg
Hovädzie mäso 2336 mg
Kuracie mäso 2159 mg

Zloženie:

  • 100% L-arginín HCI (monohydrochlorid)
  • Prísady: kapsule (želatína)

Odporúčané dávkovanie:

Dávkovanie závisí od telesnej hmotnosti, športovej aktivity, intenzity tréningu a zloženia stravy používateľa.

  • 4 kapsule denne
  • 2 kapsule hodinu pred cvičením a 2 kapsule pred spaním
  • Tento produkt je v kapsulách bez akýchkoľvek spojív, čo zaručuje veľmi ľahkú stráviteľnosť a ľahké vstrebávanie. Na zabezpečenie správneho trávenia nezabudnite kapsuly zapiť dostatočným množstvom vody.
  • Neprekračujte odporúčanú dennú dávku.
Výživové hodnoty (na 100 g)
Energetická hodnota 1280 kj
Energetická hodnota 305 kcal
Tuky 0 g
Z toho nasýtené mastné kyseliny 0 g
Sacharidy 1,2 g
Z toho cukry 0 g
Proteín 0 g
Vlákno 0 g
Soľ 0 mg

Ďalšie zaujímavé fakty o L-arginíne

  • Arginín (skrátene Arg alebo R) je biogénna aminokyselina obsahujúca zásaditú guanidínovú skupinu.
  • Patrí medzi semiesenciálne (esenciálne ) aminokyseliny, pretože je esenciálna len v čase rastu.
  • Počas proteosyntézy je kódovaný trojicami CGU, CGC, CGA, CGG a AGA.
  • Ľudské telo si túto aminokyselinu za určitých podmienok nedokáže vytvoriť samo, preto je jej príjem v doplnkoch nevyhnutný.
  • Arginín je súčasťou bielkovín, je medziproduktom ornitínového cyklu, v ktorom sa syntetizuje močovina.
  • Okrem toho je arginín počiatočným metabolitom syntézy oxidu dusnatého, ktorý je okrem iného tkanivovým hormónom spôsobujúcim vazodilatáciu a podieľa sa na biosyntéze kreatínu.
  • [1]

Prírodné zdroje L-arginínu

  • Arginín sa nachádza najmä v mäse, najmä v červenom mäse, hydine (bôčik a kuracie prsia), rybách a mliečnych výrobkoch.
  • Arginín sa nachádza v slnečnicových semienkach, tekvicových semienkach, sezamových semienkach, spiruline, cíceri, šošovici, pšeničných klíčkoch a sóji.
  • Nájdete ho aj v arašidoch, pistáciách, lieskových orieškoch, vlašských orechoch, mandliach a dokonca aj v kokose. Táto aminokyselina sa nachádza aj v hrozienkach.
  • Medzi ďalšie látky a potraviny, ktoré obsahujú arginín, patria: kukurica, ovsené vločky, pohánka, jahody, pomaranče, mrkva, cibuľa, uhorky, brokolica, špenát a paprika, ktoré sa však odporúčajú konzumovať čerstvé a najlepšie surové.

Varovanie:

Doplnok stravy. Nie je určený ako náhrada pestrej stravy. Nevhodné pre deti, tehotné a dojčiace ženy. Nie je vhodný pri metabolických poruchách so zvýšenou hladinou arginínu. Nevhodné pre diabetikov a osoby s ochorením dýchacích ciest (napr. astmou), srdca, ciev, pečene a obličiek a s poruchami krvného tlaku. Neprekračujte odporúčané dávkovanie. Vždy sa odporúča poradiť sa so svojím lekárom.

Skladovanie:

Skladujte na suchom a tmavom mieste pri teplote do 25 °C mimo dosahu detí. Výrobca nezodpovedá za škody spôsobené nesprávnym používaním alebo skladovaním. Nemá schválené liečivé vlastnosti a nie je liekom.

Zdroje
[1] Wikipedia - https://cs.wikipedia.org/wiki/Arginin

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: